close



The sweet sound
甜美的聲音
Of his voice I hear! That voice
我聽到的聲音! 那一種聲音
So deeply embedded in my heart!...
因此那聲音佔據我心
Edgar! I'm yours again;

艾德卡爾多,我是你的第二次!
Edgar! Ah! My Edgar!
艾德卡爾多,我的艾德卡爾多!
Yes, I'm yours again!
是的,我是你的第二次!
I've escaped from your enemies...


我從你的敵人手中逃脫...
There's a chill in my bosom!...
胸中一股寒意 ...
Every fibre trembles!...My foot's unsteady...
全身顫慄,雙腳無力...
Sit with me near the fountain.
但你的身影伴著我走到泉水池邊

Yes, sit with me near the fountain...
是的,你的身影伴著我走到泉水池邊...




這是一部舊片(應該算吧)
片名為第五元素
好像是配樂吧
傳說中的海豚音
用電腦合成的
後面是高潮
我記得以前有聽過
電影也看過一小段

這首歌VITAS也有翻唱


arrow
arrow
    全站熱搜

    ポニ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()